Wednesday, May 12, 2010

Tudung Ariani-Jakel




Sekarang nie trend orang pakai tudung jenis yang ada owning..hampir semua le kedai, pasar2 dok jual tudung jenis ala-ala ekin gitu..tudung nie mula membanjiri pasaran selepas isteri Mawi, Ekin mula dok pakai tudung nie ditambah pula selepas kahwin dengan Mawi....aku pun terpengaruh jugak le beli tudung gini, tapi sebelum nie tak pernah pun nak cuba, tgk org pakai je....tapi tak pandai nak beli...lepas itu adik pun ajar le...minah tue ajar aku beli tudung Ariani kat jakel tue...mula2 aku taknak beli mahal....tapi beli dah beli dah pakai cam sedap pulak..sebab ariani nie ada jual saiz mengikut muka, bukannya saiz labuh macam kat kedai2 lain, so tak payahlah nak pakai brooch...pakai saut je kalau nak cepat....mula saat itu tue le beli sikit demi sikit....tapi yg tak puas hatinya kenapa owning tue macam mudah rosak, berkedut semacam....rasanya aku dah basuh dan lipat elok2..ada sesiapa mengalami masalah yang sama tak....

7 comments:

sisdee said...

Sgt best pakai tudung nie :)

selesa dan tak yah gosok :D

rasp said...

suka pakai tudung nie...
senang je...
tak yah nak betul2 kan awning hehehehe...
sarung, betul2 skit dah settle..

Miecyber said...

Saya belum mengalami problem macam tu lagi...

jane said...

adeeeeii tk tau nape aku tk le trima tudung ni
tk minat
ekekkeekekke

Wanita Mutalib said...

selalu sangat la hadapi masalah owning tu hee..

kekadang geram ajer tgk owning yang tak betul ni, rasa nak gunting ajer hee..

pondokmerah said...

iye..memang tudung nie senang dan sedap pakai..tapi owningnya kureng...
jane:mungkin satu hari nanti, anda akn tercuba jugak memakai tdg ini..

Anonymous said...

act kan..kite bleh tanye staf die org cmner nk lipat n nk jaga,c0z i ada byk koleksi ariani..but the awning still fine till now..ariani mmg besh!!!